Ялгуум явдалтай ялдам Panamera

Авто зах зээл

Шинэ Panamera- г бүтээхдээ германчууд зарчмаа зөрчсөн гэж хэлж болно

Өмнөх үеийн Panamera бусад Porsche кроссовертой харьцуулахад их овортой санагддаг байв. Гэтэл өнөөгийн Panamera уртаараа 34 мм, өргөнөөрөө 6 мм, өндрөөрөө 5 мм-ээр илүү боловч “яс” багатай, арай хөнгөн болсон юм шиг. Хойд хаалганы хэсгийг гараараа таглаад хар даа. Яах аргагүй, 911 байгаа биз?

4S-ийн капотон дор 2.9 литрийн багтаамжтай V6 хос турбо нуугдана. Үүнээс гадна Panamera анх удаа бүх дугуйн хөтлөгчтэй V8 дизель хөдөлгүүртэй болсон. Ингэснээр Panamera хамгийн хурдан дизель автомашин болоод зогсохгүй банк дүүрэн буюу 75 литр түлшээрээ 1200 хүртэл километр зам туулах юм!

Дотоод заслыг ч бүрэн шинэчилж, өдгөө алсаас удирдагч touch-самбар, touch-дэлгэцтэй болсон. Наанадаж л салон агаар шүүгчийг баруун зүүн тийш үлээлгэхийн тулд дэлгэцний цэс рүү орж хоёр тийш хөдөлгөнө. Орчин үед зохицсон шийдэл мөн үү гэвэл яриангүй мөн. Гэхдээ эвтэйхэн үү гэвэл дэлгэцтэй ноцолдсоор байтал зам руу хандуулах анхаарал сарниж л таарна.

Төв дэлгэц нь аварга планшетыг санагдуулна. GPS-ын газрын зураг дээр хоёр хуруугаараа зэрэг дарж дурын чиглэлд эргүүлж болно. Гараа ойртуулбал зүүн хэсэгт нь нэмэлт үйлдлийн цонх нээгдэнэ.


Явдлын хувьд 4S арай хөнгөн шингэн бол дизель Panamera тэс өөр. Дундаж хурдаар давхиж байгаад огцом хурдалбал өнөө цагийн бүх машин гологдохоор гялс цойлно. Дээр нь бензин хөдөлгүүрээс дутахгүй сүрлэг дуугардаг. Эцэст нь Panamera-д эргэлт буцалтгүй, ухаангүй дурлуулах Turbo хувилбар гэж байна. V8 хөдөлгүүртэй энэхүү машин явах бус ниснэ. Panamera-ийн эргэлтийг 3000 байснаас 6000 хүртэл ихэсгэж, 20 секундэд оч маналзуулан алга болгох Sport Response горимын товчин дээр дарах гэж сав л хийвэл хуруу маань тэмүүлнэ. Машинд хамт яваа зорчигчийн сүнсийг зайлуулахыг хүсвэл Sport Start системийг ашиглаарай. Үүний тулд хааз болон тоормосны дөрөөг шаланд тултал гишгээд зөвшөөрсөн дохио дуугарангуут, тоормосны дөрөөг авбал тэсрэлт сонсогдож эхний 100 км/ц-ийн хурдыг 3.6 секундэд авна гээд бод доо! Ердөө есөн секундын дараа аль хэдийнэ хоёр дахь 100 км/ц нь болно шүү дээ!

Шинэ Panamera-ийн дугуйн төсөл дээр Michelin, Pirelli, Bridgestone болон Yokohama гэсэн алдартай компаниуд ажиллажээ. Кузовыг бүхэлд нь хөнгөн цагаанаар хийсэн байна. Мэдээж Panamera хэзээ ч “911”- ээ гүйцэхгүй. Гэхдээ та гаражаа уг машинаар гоёж, өвөл ажилдаа явахдаа түүгээр гангарч, харин зун гэр бүлээрээ хөдөө тухтай зорчиж явъя гэвэл Panamera маш оновчтой сонголт байх болно. Энэхүү машин таны зарцуулсан төгрөг бүрийн үнэ цэнийг батлан харуулна гэдэгт бүү эргэлз.

Porsche компанид “Шинэ автомашинд шинэ хөдөлгүүр тавьж болохгүйгээс гадна шинэ үйлдвэрт бүтээж болохгүй” гэсэн нэгэн бичигдээгүй дүрэм байдаг. Харин шинэ Panamera-г бүтээхдээ германчууд энэхүү зарчмаа зөрчсөн гэж хэлж болно. Хааяа дүрэм зөрчөөд ч болтугай ийм сайхан амьтныг зохион бүтээж байвал яасан ч яах вэ!


САНАЛ БОЛГОХ